Pentru plantele pe care le cultivăm și le comercializăm, oferim garanție de prindere și de autenticitate a soiului.
Garantăm clienților noștri că trimitem trandafiri viabili, corespunzători soiului. Cu plantare corectă și îngrijire ulterioară, planta va crește optim.
Trandafirul la ghiveci are un sistem radicular care asigură o bună capacitate de prindere.
Plantarea este posibilă în orice perioadă a anului fără îngheț.
Plantarea trebuie realizată cu îngrijire adecvată.

Garanțiile și opțiunile PharmaRosa®
Pentru PharmaRosa® este deosebit de important ca Dumneavoastră să fiți mulțumit de achiziția făcută. Mai jos am sintetizat garanțiile și opțiunile pe care le oferim pentru trandafirii cumpărați din magazinul nostru online.
Garanție de prindere
Pentru produsele noastre oferim garanție de prindere de 1 lună. Dacă trandafirul, în pofida plantării și îngrijirii corespunzătoare, nu pornește în vegetație sau moare, puteți utiliza garanția după cum urmează:
- Păstrați factura și fotografiați plantele la primire.
- Plantați trandafirii cât mai curând posibil, în teren deschis sau într-un ghiveci de cel puțin 20 de litri.
- Fotografiați fiecare tufă de trandafir plantată, individual.
- Dacă planta moare, transmiteți prin e-mail:
- denumirea soiului,
- numărul plantei (plantelor),
- numărul facturii,
- fotografii cu plantele plantate și cu cele care au murit.
E-mail: [email protected]
Rambursăm prețul produsului.
Garanția de prindere nu este valabilă:
- în caz de pierdere din cauza secetei, înghețului sau îngrijirii necorespunzătoare,
- dacă fotografiile solicitate nu sunt disponibile,
- în cazul cultivării în ghiveci a trandafirilor cățărători și rambler.
Garanție privind autenticitatea soiului
Oferim garanție de autenticitate a soiului pentru toți trandafirii comercializați de noi. Dacă la prima înflorire se dovedește că planta nu este soiul comandat, puteți alege dintre următoarele opțiuni:
- rambursarea prețului soiului livrat greșit,
- înlocuirea gratuită cu soiul corect.
Vă rugăm să transmiteți reclamația după înflorire, susținută cu fotografii, prin e-mail către serviciul nostru pentru clienți.
Dacă reclamația este transmisă la mai mult de 6 luni de la primire, vă rugăm să atașați:
- factura aferentă achiziției,
- fotografii ale plantelor primite,
- eticheta de identificare a soiului.